مادر مهربانی...

باید که رشته ی چادر تو را گرفت / زهرا(س) شفیعه ی تمامی امت است
  • مادر مهربانی...

    باید که رشته ی چادر تو را گرفت / زهرا(س) شفیعه ی تمامی امت است

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ب.ظ

تا مهر تو را به سینه دارم زهرا (س) ...

حضرت زهرا(س)-مناجات


فردای قیامت که گرفتاری تو

بی یاور و بی مونس و بی یاری تو

آن قدر طرفدار تو باشد زهرا

انگار نه انگار گنه کاری تو

***

تا مهر تو را به سینه دارم زهرا

در موج بلا سفینه دارم زهرا

هر کس به دل خود آرزویی دارد

من آرزوی مدینه دارم زهرا

***


در کوفه کسی اگر چه یار تو نبود

مرهم به دل جریحه دار تو نبود

اما به خدا ارزش دنیا پیشت

اندازه ی کفش وصله دار تو نبود

***

اولاد علی گوهرشان فاطمه است

در غصه و غم یاورشان فاطمه است

گویند که با تاب و تعب می آیند

هر جا سخن از مادرشان فاطمه است

سید مجتبی شجاع

/یا زهرا (س)./
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۶
محمد امیر حمیدی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی